TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA+ CZAS DOSTAWY
Realizacji podlegają tylko towary dostępne w danym momencie na stanie sklepu, w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym terminie Klient zostanie poinformowany o możliwym najszybszym terminie realizacji.
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych.
Standardowy czas dostawy przesyłki wynosi 1-2 dni roboczych.
Czas i sposób dostawy
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Do wyboru klienci mają przewoźników: firma kurierska DPD oraz Paczkomaty InPost
Zachęcamy Państwa do korzystania z wysyłki kurierskiej, gdyż gwarantuje ona dostawę szybką i bezpieczną. Dzięki niej mają Państwo również możliwość sprawdzenia, gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka- śledzenie przesyłki.
FIRMA KURIERSKA DPD PayU, Przelew bankowy, Blik, Gotówka
Wysyłka opłacona przy zamawianiu 16 zł
Wysyłka opłacana przy dostawie 20 zł
Przesyłki nadawane firmą kurierską dostarczane są w terminie 1-2 dni roboczych od dnia nadania. Każda paczka wysłana za pomocą firmy kurierskiej jest monitorowana i ubezpieczona na wartość przesyłki.
Kurierzy dowożą paczki bezpośrednio pod wskazany adres w godzinach 9 -18. Jeśli istnieje obawa, że w tych godzinach nie będą mogli Państwo odebrać przesyłki, można w zamówieniu podać inny adres dostawy - np. do pracy.
Kurier podejmuje 2 próby dostarczenia przesyłki, a potem przesyłka wraca do nadawcy obciążając go kosztami zwrotu.
Firmy kurierskie zastrzegają sobie brak obowiązku dzwonienia do każdego Klienta i dokonywania zmian w trasie i godzinach dostawy.
Firmy kurierskie gwarantują nie tylko szybką i bezpieczną dostawę, ale także możliwość sprawdzenia gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.
Za pomocą automatycznie wysyłanych wiadomości e-mail, otrzymają Państwo także informacje:
- o nadaniu i numerze przesyłki
- o nieprzewidzianych zdarzeniach (np. o opóźnieniach)
- o próbach doręczenia
PACZKOMATY INPOST 24h PayU, Karta, Blik
Wysyłka opłacona przy zamawianiu 10 zł
Brak możliwości zapłaty przy odbiorze w paczkomacie.
Wszystkie przesyłki są rejestrowane w systemie, można śledzić jej drogę. Przesyłka jest dostarczana na podany adres paczkomatu w zamówieniu.
Klient ma 48h na odebranie paczki z paczkomatu
Jeżeli w ciągu 2-5 dni od momentu wysłania przesyłki przez firmę "GRAMED” nie otrzymają Państwo ani paczki ani awizo, prosimy o kontakt z nami pod adresem biuro@gramed24.pl lub telefonicznie pod nr: 604 845 837
Uwaga! Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze. Jeśli opakowanie zostało naruszone lub posiada oznaki zniszczona co mogło to spowodować uszkodzenie produktu, prosimy o spisanie w obecności dostarczyciela protokołu reklamacyjnego. Będzie on niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
ODBIÓR WŁASNY Gotówka
Zapłata za zamówienie bez kosztów wysyłki
Dla dobra klienta udostępniamy również możliwość bezpośredniego odbioru produktu w siedzibie firmy "GRAMED” zlokalizowanej w Krakowie ul. Prądnicka 68a/69 VI p.
Klient przed przybyciem do firmy powinien skontaktować się telefonicznie na numer: 604 845 837 z obsługą sklepu i uzgodnić dzień i godzinę odbioru paczki.
Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką, kartą lub wcześniej dokonać płatność przelewem, ale tak aby płatność mogła być potwierdzona przed wydaniem zamawianego towaru.
Pozdrawiamy Naszych Klientów