TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA+ CZAS DOSTAWY

Realizacji podlegają tylko towary dostępne w danym momencie na stanie sklepu, w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym terminie Klient zostanie poinformowany o możliwym najszybszym terminie realizacji.

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych.

Standardowy czas dostawy przesyłki wynosi  do 2 dni roboczych.

Czas i sposób dostawy

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Do wyboru klienci mają przewoźników: firma kurierska DPD  oraz  Paczkomaty InPost

Zachęcamy Państwa do korzystania z wysyłki kurierskiej, gdyż gwarantuje ona dostawę szybką i bezpieczną. Dzięki niej mają Państwo również możliwość sprawdzenia,  gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.

FIRMY  KURIERSKIE

Przesyłki nadawane firmą kurierską  dostarczane są w terminie 1-2 dni roboczych od dnia nadania. Każda paczka wysłana za pomocą firmy kurierskiej jest monitorowana i ubezpieczona na wartość przesyłki.

Kurierzy dowożą paczki bezpośrednio pod wskazany adres w godzinach 9 -18. Jeśli istnieje obawa, że w tych godzinach nie będą mogli Państwo odebrać przesyłki, można w zamówieniu podać inny adres dostawy - np. do pracy.


Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, awizuje paczkę zanim zostanie ona zwrócona do nadawcy.

Firmy kurierskie gwarantują nie tylko szybką i bezpieczną dostawę, ale także możliwość sprawdzenia gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.

Za pomocą automatycznie wysyłanych wiadomości e-mail, otrzymają Państwo także informacje:
- o nadaniu i numerze przesyłki 
- o nieprzewidzianych zdarzeniach (np. o opóźnieniach)
- o próbach doręczenia

PACZKOMATY  INPOST

Wszystkie przesyłki są rejestrowane w systemie, można śledzić jej drogę. Przesyłka jest dostarczana na podany adres w godzinach od 8-20. Jeśli doręczyciel nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, wówczas pozostawia awizo, zamówioną paczkę można odebrać  w określonym czasie w wskazanym Punkcie Odbioru

Jeżeli w ciągu 2-5 dni od momentu wysłania przesyłki przez firmę "GRAMED” nie otrzymają Państwo ani paczki ani awizo, prosimy o kontakt z nami pod adresem biuro@gramed24.pl lub telefonicznie pod nr: 604 845 837


Uwaga! Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze. Jeśli opakowanie zostało naruszone lub posiada oznaki zniszczona co mogło to spowodować uszkodzenie produktu, prosimy o spisanie w obecności dostarczyciela  protokołu reklamacyjnego. Będzie on niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.

ODBIÓR WŁASNY

Dla dobra klienta udostępniamy również możliwość bezpośredniego odbioru produktu w siedzibie firmy "GRAMED” zlokalizowanej w Krakowie ul. Prądnicka 68a/69

Klient przed przybyciem do firmy powinien skontaktować  się telefonicznie na numer:  604  845  837  z obsługą sklepu i uzgodnić  dzień i godzinę odbioru paczki.