Realizacji podlegają tylko towary dostępne w danym momencie na stanie sklepu, w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym terminie Klient zostanie poinformowany o możliwym najszybszym terminie realizacji.
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych.
Standardowy czas dostawy przesyłki wynosi do 2 dni roboczych.
Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Do wyboru klienci mają przewoźników: firma kurierska DPD oraz Paczkomaty InPost
Zachęcamy Państwa do korzystania z wysyłki kurierskiej, gdyż gwarantuje ona dostawę szybką i bezpieczną. Dzięki niej mają Państwo również możliwość sprawdzenia, gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.
Przesyłki nadawane firmą kurierską dostarczane są w terminie 1-2 dni roboczych od dnia nadania. Każda paczka wysłana za pomocą firmy kurierskiej jest monitorowana i ubezpieczona na wartość przesyłki.
Kurierzy dowożą paczki bezpośrednio pod wskazany adres w godzinach 9 -18. Jeśli istnieje obawa, że w tych godzinach nie będą mogli Państwo odebrać przesyłki, można w zamówieniu podać inny adres dostawy - np. do pracy.
Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, awizuje paczkę zanim zostanie ona zwrócona do nadawcy.
Firmy kurierskie gwarantują nie tylko szybką i bezpieczną dostawę, ale także możliwość sprawdzenia gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.
Za pomocą automatycznie wysyłanych wiadomości e-mail, otrzymają Państwo także informacje:
- o nadaniu i numerze przesyłki
- o nieprzewidzianych zdarzeniach (np. o opóźnieniach)
- o próbach doręczenia
Wszystkie przesyłki są rejestrowane w systemie, można śledzić jej drogę. Przesyłka jest dostarczana na podany adres w godzinach od 8-20. Jeśli doręczyciel nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, wówczas pozostawia awizo, zamówioną paczkę można odebrać w określonym czasie w wskazanym Punkcie Odbioru
Jeżeli w ciągu 2-5 dni od momentu wysłania przesyłki przez firmę "GRAMED” nie otrzymają Państwo ani paczki ani awizo, prosimy o kontakt z nami pod adresem biuro@gramed24.pl lub telefonicznie pod nr: 604 845 837
Uwaga! Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze. Jeśli opakowanie zostało naruszone lub posiada oznaki zniszczona co mogło to spowodować uszkodzenie produktu, prosimy o spisanie w obecności dostarczyciela protokołu reklamacyjnego. Będzie on niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
Dla dobra klienta udostępniamy również możliwość bezpośredniego odbioru produktu w siedzibie firmy "GRAMED” zlokalizowanej w Krakowie ul. Prądnicka 68a/69
Klient przed przybyciem do firmy powinien skontaktować się telefonicznie na numer: 604 845 837 z obsługą sklepu i uzgodnić dzień i godzinę odbioru paczki.
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych. Przeglądarka internetowa umożliwia Ci zmianę ustawień dotyczących cookies. Kożysztająć z naszeg portalu akceptujesz regulamin Polityka Plików Cookies. | |